اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بانوی ملی‌پوش خراسانی هندبال: هندبالیست‌های استان نیازمند دیده شدن هستند

  • کد خبر: ۱۹۵۷۱۸
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
بانوی ملی‌پوش خراسانی هندبال: هندبالیست‌های استان نیازمند دیده شدن هستند
بانوی ملی‌پوش خراسانی هندبال کشورمان گفت: هندبال استان هندبالیست‌های بااستعداد بسیاری در بخش آقایان و بانوان دارد که نیازمند دیده شدن هستند.

آرزو کیان‌آرا در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز مسیر حرفه‌ای خود در ورزش، اظهار کرد: نزدیک به ۱۱ سال است که هندبال بازی می‌کنم، از سال ۲۰۱۱ عضو تیم ملی نوجوانان بودم و اکنون به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌ام.

این ملی‌پوش خراسانی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان نائب قهرمانی با تیم زیتون کرمان را در کارنامه خود دارد و موفق شد با تیم ثامن‌الحجج سبزوار ۵ سال پی‌درپی صاحب عنوان قهرمانی کشور باشد.

وی یک سال در تیم اشتاد‌سازه مشهد بازی کرد که موفق به کسب عنوان سوم کشور شد. کیان‌آرا در تیم‌های دیگری از جمله تیم شهید شاملی کازرون، تاسیسات دریایی تهران و چمران لارستان نیز بازی بازی کرده است و امروز تنها بانوی خراسانی است که در تیم ملی بزرگسالان باری می‌کند.

کیان‌آرا در ادامه بیان کرد: در حال حاضر پنجمین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال جهت اعزام به مسابقات جهانی دانمارک در حال برگزاری است که دوشنبه ۲۹ آبان آخرین اردوی تیم بود که خوشبختانه شرایط مطلوبی در تیم ملی حاکم است و توانستیم تیمی منسجم‌تر و هماهنگ باشیم.

وی افزود: در مسابقات جهانی دانمارک با توجه به اینکه بهترین‌های دنیا حضور دارند اعضای تیم ملی نیز با انگیزه بسیار بالایی برای حضور آماده می‌شوند.

این ملی‌پوش خراسانی هندبال کشورمان ادامه داد: تیم نسبت به مسابقات جهانی که در اسپانیا برگزار شد جوان‌تر شده و بازیکنان جوانی که تجربه حضور در تیم ملی نوجوانان و جوانان را داشتند امروز در تیم ملی بزرگسالان حاضر شدند.

کیان‌آرا خراسان رضوی را یکی از قطب‌های هندبال کشور برشمرد و گفت: هندبال استان ما بازیکن پرور بوده و هندبالیست‌های بااستعداد بسیاری در بخش آقایان و بانوان دارد که نیازمند دیده شدن هستند. ضمن اینکه هندبال استان نیازمند جذب اسپانسر‌های قوی برای حضور در لیگ برتر و لیگ دسته یک است که از پتانسیل بازیکنان استفاده کند.

وی افزود: خوشبختانه مربیان خیلی خوبی در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند و باید خراسان رضوی ملی‌پوش‌های بیشتری داشته باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->